Welcome Graphics
More Welcome Glitters at Jhocy.com

Monday, December 21, 2009

Order Tapi x Ambil


Dapat call dr seorang hamba Allah yg tlh mengorder coklat 4 cav sebanyak 12 kotak.Order pun dlm waktu yg mendadak sbb dia nak coklat tu kalau boleh siap dlm masa 2 hari.Saya pun bersetuju dan terus meminta hubby utk pergi membeli kotak yg saya tlh order terlebih dahulu.Malam tu saya terus menyiapkan coklat yg tlh di pesan.Agak lewat dapat menyiapkan memandangkan dia mahu sebahagian coklat berwarna.Saya tidak meminta kepadanya duit deposit kerana pesanan tu pun terlalu singkat dan saya masih ada sifat percaya terhadapnya.Hasil dr perbincangan keesokan harinya, coklat tu akan di ambil pd hari Khamis 17/12/09 lebih kurang pukul 11 pagi.Tapi malangnya sehingga pukul 2 ptg dia x kunjung tiba.Call pun dah 3 kali tapi hp tutup.Gerak hati saya mengatakan dia tak akan datang untuk mengambil coklat tersebut.Tak apalah....hari ni mungkin kita berjaya menganiaya orang, tp suatu hari nnti mungkin orang akan menganiaya diri kita.Tak perlulah saya mentionkan no h/p kat cni,cukuplah ianya menjadi peringatan buat semua.

No comments:

Post a Comment